webproject
-   Poczta przez WWW
-   Konfiguracja konta pocztowego

SOA - System Obsługi Awarii


e-mail:
Opis systemu
SOA - System Obsługi Awarii jest zintegrowanym systemem elektronicznym przeznaczonym dla dużego producenta lub gwaranta, wspomagającym wszystkie aspekty obsługi awarii w okresie gwarancyjnym. Integruje i koordynuje działanie wszystkich osób i podmiotó biorących udział w obsłudze awarii, tj.: pracowników gwaranta, przedstawicieli fabryk, handlowców, dystrybutorów, serwisów gwarancyjnych oraz techników. Dostarczany jest w postaci dedykowanych aplikacji Windows®, oraz aplikacji www dla wszystkich aktorów systemu, tj.: centrali, handlowców, serwisów, dystrybutorów i fabryk. Jądro systemu instalowane jest na serwerze internetowym. Na serwerze internetowym gromadzone są też wszystke dane, dzięki czemu system jest non stop dostępny dla wszystkich użytkowników bez względu na ich lokalizację. Wbudowany system kont i uprawnień umożliwia podział pracy z zachowaniem praw dostępu do danych zgodnie z polityką systemu. Wbudowany system poczty gwarantuje pewną komunikację pomiędzy użytkownikami systemu. Rozbudowane narzędzia wydruku (wydruki predefiniowane, kreatory wydruków, słownik wydruków) oraz eksportu danych (PRN, PDF, RTF, HTML, XHTML, XLS, TXT, JPG, BMP, WMF, EMF) dostarczonych aplikacji Windows® pozwalają na swobodne operowanie i prezentację danych. Automatyczna aktualizacja - nowe wersje aplikacji pobierane są przez internet automatycznie i instalowane na komputerach użytkowników. Rozbudowany system pomocy (rówież kontekstowej) wzbogacony o multimedialne prezentacje wideo sprawia, że rozwiązywanie problemów jest intuicyjne, szybkie i nie stresujące. Więcej na temat systemu SOA dowiesz się kontaktując się z nami.
Cechy
  • nowoczesne aplikacje Windows® oraz aplikacje WWW;
  • definiowalny hierarchiczny system kont
  • definiowalny system praw
  • wewnętrzny system poczty
  • automatyczne powiadamianie o zdarzeniach
  • szyfrowane (SSL) połączenia internetowe
  • zaawansowane funkcje prezentacji danych
  • rozbudowane narzędzia wydruku
  • rozbudowane narzędzia eksportu
  • automatyczna aktualizacja
  • rozbudowany system pomocy
Zalety
  • gwarancja stabilności procesów biznesowych
  • łatwe zarządzanie zasobami
  • łatwe utrzymanie polityki jakości
  • gwarancja bezpieczeństwa i poufności danych
  • wygoda i przyjemność użytkowania
  • proste pozyskiwanie i tworzenie wydruków
  • proste pozyskiwanie danych
  • zawsze aktualna wersja programu
  • łatwo dostępna pomoc
  • niskie koszty wdrożenia oraz utrzymania
  • rozwój systemu wliczony w cenę utrzymania
  • wyjątkowo niska awaryjność.
Tagi
SOA, obsługa awarii, naprawy gwarancyjne, sieć serwisowa, sieć dystrybucyjna, serwis AGD, B2B, B2C, procesy biznesowe, polityka jakości, obsługa klienta
KONTAKT
ul. Pijarska 5, I piętro
22-100 Chełm
tel. +48 82 5634214
tel. +48 82 5625132
fax +48 82 5625131
Support Wikipedia
WebProject on Facebook
    Warunki korzystania | Polityka prywatności | Mapa serwisu